♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

piątek, 31 maja 2013

Tutoriale lilla lou cz.2

Hej!Wczoraj nie bylo posta, bo jak wiecie wczoraj bylo swieto :)
Jutro prawdopodobnie tez nie będzie, chyba ze napisze z domku mojej cioci na wsi, ale watpie, zeby miala internet :/
Jutro mam Imprezę urodzinowa na wsi!Bardzo się ciesze, będzie grill, ognisko, ciasto, pianki i masę innych rzeczy!No dobra, koniec o mnie, teraz wlasciwy post.Dzis beda kolejne trzy tutoriale Lilla Lou :)
Zaczynamy!

2.Z kredkami (w pewnym sensie)
1.Zaczynamy od wlosow.




2.Robimy makijaż.


3.Malujemy skore.

Nie, nie pomyliłam się nie rysując bluzki :)
4.Zajmujemy się legginsami.


5.Rysujemy dodatki, jak np.bransolety i buty.Wykańczamy skore.
6.Teraz przydadzą nam się wiórki z kredek.Przyklejamy je i robimy z nich bluzkę.
7.Gotowe!

Przepraszam za odwrócone zdjęcie...

3.Justin Bieber

PS.Jeśli nie lubicie Biebera, nie piszcie tego.Ja tez nie jestem jego wielka fanka, ale czego się nie robi dla przyjaciolki?

1.Zaczniemy od szkicu.
2.Poprawiamy kredkami napis.

3.Wypełniamy siateczka przy pomocy czarnego cienkopisu.

4.Poprawiamy kontury bluzki kredka, w której kolorze ma byc ubranie.
5.Wypełniamy kolorem i robimy zagięcia.
6.Robimy pasek.

7.Teraz spodnie.
8.Robimy fioletowa wstazke( nie wiem czy dobrze jest zrobiona, bo się nie znam, ale chciałam jakos zasymbolizowac fana biebiera)
 9.Robimy włosy, makijaż i skore.


10.Gotowe!


4.Pou (dla mojej siostry)
1.Zaczynamy od szkicu.
2.Kolorujemy pou na bluzce i poprawiamy napis

3.Kolorujemy bluzkę i dodajemy ewentualne cienie.
4.Teraz zajmujemy się spódnica.


5.Robimy buty.
6.Teraz makijaż i włosy.




7.Dodajemy bransoletki i kolorujemy skore.


8.Gotowe!

Pozdrawiam, ladymarcelka :*

1 komentarz:

Molunia :3 pisze...

Superowe te projekty! =3