♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

wtorek, 26 marca 2013

Lilla Lou - testowanie!

Hej!Jak już pewnie słyszeliście, zostałam testerką Lilla Lou!Dzisiaj przyszły szkicowniki!Jestem taka szczęśliwa!Od razu zaczęłam projektować.Zrobiłam dwa projekty - jeden rysowany i jeden wyklejany.Zaczynam pisać swoją kwestię:

Niektórzy mówią na nie zeszyty kreatywne, dla mnie to po prostu szkicowniki.I zabawa, możliwość rozwijania wyobraźni i talentu, zajęcie wolnego czasu.Ja dostałam, trzy szkicowniki:
- Elegance
-Mini Street
-Bags Accessories
Szkicowniki są wspaniałe!Są pięknie wykonane, mają bogatą szatę graficzną, duże, ładne, proporcjonalne szkice i jeszcze więcej zalet!Kartki są grube, dzięki czemu mazaki i cienkopisy nie przebijają na drugą stronę.Są bardzo ładnie ozdobione.A teraz co przykuło moją uwagę:
1.Na pierwszej stronie każdego szkicownika są porady jak szkicować, kolorować i cieniować.


2.Na każdej stronie znajduje się logo Lilla Lou, dzięki czemu szkicownik wydaje się przejrzysty.


3.Z tyłu każdego zeszytu, znajduje się albo informacja o nowych szkicownikach, komiks, porady dotyczące ozdabiania projektów, lub najpiękniejsze prace z galerii.



Coś co mnie mile zaskoczyło:
Z tyłu szicownika Mini Street znajduje si.ę mój projekt!!!
O ten:
Jeśli nie wierzycie- dodaje zdjęcie projektu z oryginałem:

4.Mają ładne, jasne szkice, dzięki czemu nie prześwitują przez narysowane ubrania.


5.Niektóre szkicowniki mają ładnie ozdobione kartki, np. jak w bags'ach.


6.Mają wydrukowane śliczne przykłady projektów, takie jak np. tu:


7.Niektóre mają napisane nieco o strojach w tematyce zeszytu.

8.W dodatku maja piękne okładki i postacie!Kiedyś, jak nie było czegoś takiego(przynajmniej ja tego nie odkryłam)musiałam sama rysować sobie szkice, a tu mam zadanie ułatwione.Mogę rozwijać swoją pasje, nawet moi rodzice się tym zachwycają.

9.Zawierają wszywki do segregatora, które umożliwiają wpięcie je do segregatora.Dzięki temu się nie zgubią, zajmą mniej miejsca i ogólnie będzie wygodniej.

A teraz zdjęcia z robienia moich projektów.
1.Różowa sukienka na ślub.



2.Wiosenna sukienka.




Świetnie się dzisiaj bawiłam, moja młodsza siostra mi pomagała, za co serdecznie jej dziękuję.
Dzięki tym szkicownikom mile spędziłam czas, bawiłam się i rozwijałam swój talent oraz pasję!Życzę wam równie dobrej zabawy!
Ja do moich projektów użyłam głównie kredek, włóczki i papieru kolorowego, ale mam zamiar wykorzystać farby, folię spożywczą, koraliki, brokat, wycinki z gazet i masę innych rzeczy.
To naprawdę świetna zabawa, dla dużych i małych, która wciąga!
A ich koszt jest niewielki - od.12 do 14zł.

Lilla Lou są do kupienia na dziele prasy dla dzieci w sieci
Empik, R ELAY, INMEDIO, KOLPORTER, RUCH, FRANPRESS, GARAMOND
oraz w SMYKU lub sklepie Lillalou 
                                                                http://www.lillalou.pl/sklep/

7 komentarzy:

karcia77 pisze...

No!! Super pościk o testowaniu! Tylko czy te szkicowniki nie miały być takie które jeszcze nie ma w sklepach? Bo te są w sklepach...

Anonimowy pisze...

Gratulacje,że jest tam Twój projekt ;)
/mimiwiola

Freaky pisze...

Gratuluję! Też lecę robić recenzję :)

Kasiuu pisze...

Też zostałam testerką lilla lou <3

Bloom;* pisze...

Świetna ! Piszesz bardzo schludnie i super opisujesz ,twój blog ma świetny wygląd ,zazdroszczę ;3 A i gratuluję ci projektu w szkicowniku ,bo bardzo mi się podoba ;) Dobrze ,że wybrali ten a nie inny ;)

Lilla Lou pisze...

Cieszę się, że udało mi się zaskoczyć Cię niespodzianką na okładce :D Publikujemy tam tylko wyjątkowe projekty, które wybiera nasza główna projektantka. Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Ale kartki właśnie są cienkie i wszystko przebija